Sanitārpapīrs birojā: kā samazināt izmaksas un ietaupīt budžetu

Sanitārpapīra izstrādājumi, piemēram, tualetes papīrs, papīra dvieļi un salvetes, ir būtiski palīgmateriāli jebkurā birojā. Tomēr vienreizlietojamo papīra izstrādājumu iegāde un izmantošana lielos daudzumos var nopietni ietekmēt uzņēmuma budžetu. Kā optimizēt šīs izmaksas, neapdraudot higiēnu un darbinieku komfortu?

Izvēlieties papīru ar vislabāko cenas un kvalitātes attiecību

Izvēloties tualetes papīru, dvieļus un salvetes, pievērsiet uzmanību ne tikai cenai, bet arī produktu kvalitātei. Lēts, plāns papīrs ātrāk tiek izlietos, un tā lietošana var būt neērta.

Tālāk minētās zīmolu kategorijas var apmierināt gan maza biroja, gan liela uzņēmuma vajadzības:


Labāk ir izvēlēties vidējas cenas produktus no uzticamiem zīmoliem - šāds lēmums ļaus jums sasniegt vislabāko cenas un kvalitātes attiecību.

Izmantojiet sistēmas ar ierobežotu papīra padevi

Lai kontrolētu papīra patēriņu birojā, uzstādiet sanitāras telpās sistēmas, kas ierobežo papīra daudzumu, ko var padot ar viena reizē. Tas samazinās papīra lieku izmantošanu. Ir lietderīgi izmantot arī sensoru sistēmas, kas izdala papīru tikai tad, kad tuvojas rokas.

Papīra dvieļu vietā uzstādiet žāvētājus

Vienreizlietojamo papīra dvieļu aizstāšana ar elektriskiem roku žāvētājiem var ievērojami samazināt izmaksas. Lai gan žāvētāju sākotnējās izmaksas ir augstākas, ilgtermiņā žāvētāju izmantošana ir daudz ekonomiskāka un videi draudzīgāka.

Pārbaudiet krājumus

Regulāri pārbaudiet sanitārpapīra krājumu un pasūtiet jaunus tikai pēc vajadzības. Tas ļaus izvairīties no liekiem krājumiem, kas aizņem vietu noliktavā. Optimālais pasūtījuma daudzums ir 1-2 nedēļu krājumi birojam.

Padomi racionālai tualetes papīra un salvešu izmantošanai birojā

Lai optimizētu tualetes papīra un salvešu patēriņu birojā, ievērojiet šādas vadlīnijas:

  1. Uzstādiet dozatorus sanitāras tēlpas, ar ierobežotu vienlaicīgi izsniegtā papīra daudzumu. Tas novērsīs pārmērīgu papīra izmantošanu.
  2. Regulāri pārbaudiet tualetes telpas, lai nodrošinātu, ka papīrs netiek lieki izsniegts dozatoru darbības traucējumu dēļ.
  3. Sauso salvešu vietā izmantojiet mitrās antibakteriālās salvetes, ja tas ir pieļaujams saskaņā ar biroja sanitārajiem standartiem. Mitrās salvetes ir ekonomiskākas.
  4. Iegādājieties salvetes un tualetes papīru vairumā, tas ļaus jums iegādāties produktus par izdevīgāku cenu.
  5. Birojā izvietojiet zīmes, kas darbiniekiem atgādina, ka papīra izstrādājumi jāizmanto saprātīgi.

Ievērojot šos vienkāršos noteikumus, jūs iemācīsiet saviem darbiniekiem taupīgi rīkoties ar palīgmateriāliem un optimizēsiet higiēnas papīra produktu izmaksas birojā.

Kā izvēlēties un pareizi lietot salvešu un tualetes papīra turētāju birojā

Pareizi izvēlēts un uzstādīts papīra dvieļū turētājs ļauj racionāli izmantot salvetes un papīra dvieļus birojā.

Izvēloties turētāju, pievērsiet uzmanību šādām īpašībām:

  • Materiāls. Metāls ir uzticamāks variants, un tas ir īpaši svarīgi lielos birojos, kur strādā daudz cilvēku.
  • Stiprinājuma veids. Ērtāk ir izmantot sienas turētāju.
  • Salvešu turētāja vāka esamība. Tas ir higiēniskāk un novērš putekļu uzkrāšanos uz papīra.
  • Izmērs un ietilpība. Turētājam jāatbilst salvešu paku vai tualetes papīra ruļļu standarta izmēram.

Lietojot turētājus, ir svarīgi ievērot šādus ieteikumus. Tas nodrošinās arī ilgu kalpošanas laiku.

  1. Pārliecinieties, ka turētājs cieši tur tualetes papīra rulli.
  2. Nemainiet salvetes turētājā, kamēr nav izlietots iepriekšējais iepakojums.
  3. Vienreiz nedēļā noslaukiet turētājus ar mitru higiēnisko salveti, lai tie būtu tīri.
  4. Droši nostipriniet turētājus, lai tie nenokristu un nesalūztu.

Pareiza turētāju izvēle un lietošana ļaus racionāli un higiēniski organizēt palīgmateriālu izmantošanu biroja telpās.

Sanitārā papīra piegādātāja izvēles nianses jūsu birojam

Tualetes papīra, dvieļu un salvešu piegādātāja izvēle ir svarīgs brīdis jebkurā birojā. Pareizs lēmums nosaka ne tikai uzņēmuma izmaksas, bet nodrošinās arī to, vai darbiniekiem būs pieejams viss nepieciešamais.

Lai izdarītu vislabāko izvēli, jāņem vērā daudzi faktori. Šeit ir galvenie kritēriji, kas jāņem vērā:

  • Izpētiet tirgu un izvēlieties dažus uzticamus piegādātājus, kas darbojas jūsu reģionā.
  • Salīdziniet to produktu cenas un kvalitāti. Izvēlieties vislabāko cenas un kvalitātes attiecību.
  • Pievērsiet uzmanību uzņēmumu reputācijai, citu klientu atsauksmēm.
  • Novērtējiet sadarbības ērtumu - piegādes un apmaksas noteikumus, pasūtījuma apstrādes ātrumu, atlaižu un bonusu pieejamību.
  • Izvēlieties piegādātāju ar plašu produktu klāstu.
  • Dodiet priekšroku vietējiem uzņēmumiem, lai nodrošinātu ātru piegādi.

Pēc labākā varianta izvēles ieteicams noslēgt ilgtermiņa līgumu par izdevīgu sadarbību. Nebaidieties mainīt piegādātāju, ja kvalitāte pasliktinās. Tirgū vienmēr ir alternatīvas iespējas.

Izvēlieties pārdomāti, ņemot vērā cenas un kvalitātes, uzticamības un sadarbības ērtuma līdzsvaru. Tas ļaus jums nodrošināt nepārtrauktu visu birojam nepieciešamo palīgmateriālu piegādi.

Ievērojot šos vienkāršos padomus, varat optimizēt izmaksas par higiēnas papīra izstrādājumiem birojā, neapdraudot darbinieku komfortu. Svarīgi ir izvēlēties racionālus iepirkumu apjomus, uzraudzīt patēriņu un dot priekšroku rentabliem un videi draudzīgam precēm. Tas ļaus ievērojami ietaupīt uzņēmuma budžetu uz nepieciešamajiem palīgmateriāliem.

Ja Jums rodas kādi jautājumi par mūsu precēm vai nepieciešams veikt pasūtījumu, Jūs vienmēr varat ar mums sazināties zvanot pa tālruni +371 28 813 130 vai rakstīt uz e-pastu info@moget.lv

Priecāsimies atbildēt uz Jūsu jautājumiem un palīdzēt pasūtījuma noformēšanā.

Produktu katalogs

Ātrās saites

SIA “LAT-SWISS”
Reģ.Nr: 40103407227
PVN reģ.nr: LV40103407227
Jur.adrese: Rīga, Ozolciema iela 20 k-1-36, LV-1058
Banka: A/S „Swedbank”,
SWIFT: HABALV22
Konts: LV22HABA0551030592257

Rekvizīti

+371 28 813 130
© Moget 2023. Visas tiesības ir aizsargātas.